zondag 1 januari 2012

Nieuwjaarsdag

Vandaag begint het jaar waarin het allemaal gaat gebeuren. 2012 Wordt het jaar van het buitenland. Als eerste staan drie maanden Finland op het programma. Februari, maart en april zijn de maanden dat het Finse Joensuu mij mag verwelkomen zodat ik de Eureka module kan volbrengen. Maar in het najaar staat de buitenlandse stage ook klaar voor mij. Hier kan ik nog niet zoveel over vertellen.

Voor Joensuu is al veel rond. Zo is mijn Bosche kamer verhuurd, het vliegtuig geboekt, een plan voor de terugweg gemaakt, een paspoort aangevraagd en zo verder. Dat gaat dus de goede kant op! Ik hoef alleen nog maar de bevestiging door te krijgen van de accomodatie. Maar dat zal wel goed komen.

Dit was mijn eerste korte blogbericht op nieuwjaarsdag. Gewoon om even te kijken of het werkt. Ik hoop dat iedereen veel plezier beleeft aan het lezen!

1 opmerking: